torsdag 19 april 2018

Får be om ursäkt över radiotystnaden som varit här den senaste tiden. Har inte haft något att berätta för er då det varken hänt något speciellt inne i huset eller utanför.
Har vart så extremt allergisk de senaste veckorna att jag vart helt död. Noll energi eller lust att göra något överhuvudtaget. 
Nu börjar jag äntligen (!) känna mig piggare men huvudet vill ändå inte vara med. Har lite konstant panik, huset känns smutsigt och stökigt trots att det egentligen inte är det. Alex börjar tröttna på mitt tjat om att ”DET SER FÖRJÄVLIGT UT HÄR HEMMA!!” För att, det gör ju inte det egentligen. Men ni vet hur det är, huvudet kaosar och hjärnan är på högvarv hela tiden.
Har en jobbig dygnsrytm just nu också, vaknar såfort solen går upp och har då omöjligt att somna om. Långa tidiga mornar resluterar i korta tråkiga kvällar. 
Har även drömt helt sjuka drömmar och där med vaknat skitsur mitt i natten för att skälla lite på Alex för att han beter sig dumt i mina drömmar...sorry babe.



Nu blev det ett sånt där rörigt inlägg igen, sånna som jag egentligen hatar. Bäst att avsluta det här. Ha de gött häj!




Tur man har honom i alla fall ☝🏼❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018