torsdag 5 april 2018

Uttråkad

FÖRSTÅR INTE vad det är med mig. Är egentligen skittrött men ändå måste jag bara hitta på något. Ish vill jag göra om i hela huset. Helst flytta om varenda möbel vi har MEN DÄR inser jag nackdelen med litet hus och stora möbler. Kan inte ändra på någotnförutpm gardiner och småplock....vilket jag redan gjort tjugo gånger sen vi flyttade in.

Idag har vi städat och tvättat cirka  allt i huset. Gjort om på båda toaletterna, har bytt gardiner i köket och gjort om i några fönster, MEN det duger inte. Min själ är inte nöjd och ärligtalat känner jag mig superstressad över att jag inte kan komma på något nytt projekt eller någon ny ommöblering. Man undrar ju Vad det är för bokstavskombination jag har.

Har precis bäddat rent i sängen. Nytvättade linnelakan och sängkläderna och kuddarna har vart ute på vädring hela dagen, vi kommer sova som kungar inatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018