söndag 28 januari 2018

Dagens planer 28/1 -28

Då ska vi se vad planerna för denna gråa och väldigt trista måndag har att erbjuda.

Har planerat att måla på toaletten, bara dra ett nytt lager med vit färg på väggarna, samt dra några lager på listerna och i taket samt täcka igen några hål som kommer att bli då jag ska byta ut handdukshängare och toarullshållare mot svarta snygga som matchar golv och badrumsskåpet.

Måste även plocka in en massa glas och kannor som fick flytta ut i uterummet under tiden vi målade i vardagsrummet och behövde flytta det skåpet som de stod i.
Även städa, tvätta,  diska och när Alex kommer hem så ska han sätta fast en massa sladdar som vi slet ner från väggen när vi skulle måla så det får elektikerAlex fixa med när han kommer hem, hehehe.

Alltså, en hel del att göra idag och min energi är egentligen nere på botten. Vet inte varför men vaknade i morse och kände mig sååååå trött. Visst har det vart en del nu den senaste tiden och jag vet att mitt HB har gått ner lite igen men jag haaatar att inte känna mig FRISK, FRI OCH FULL AV ENERGI. Jag blir så uttråkad bara av att sitta och glo in i väggen speciellt när jag vet att det finns saker jag borde göra. Men ska vila lite nu på förmiddagen så kanske jag hittar energin lite senare under dagen, hoppas!

Hoppas att ni alla har en härlig söndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018