söndag 28 januari 2018

Missnöjd

Är lite missnöjd med denna bloggen, hade sett framför mig hur jag skulle skriva jättebra texter, ta massa före och efter texter och bilder. Göra bloggen lite kul och intressant att läsa men allvarligt talat så känns den så himla tråkig.

Egentligen så skapade jag inte bloggen för att jag ville att folk skulle läsa den utan mer för att jag och Alex skulle kunna titta in här då och då och minnas hur det såg ut innan samt komma ihåg allting vi gjort. Nu känner jag mer en press på att skriva något bra och hur jag än formulerar det och vad jag än skriver så känns det tråkigt.

Kanske är det för att jag är van vid att skriva mer om mig och mina känslor när jag väl bloggar, jag menar det är ju någonting jag gjort till och från i typ tio år på säkert femton olika plattformar. På något sätt är det mycket enklare att få ner orden i en sån blogg, i ett sånt inlägg.

Kanske så måste jag (för min egen skull, för att inte tappa intresset) göra bloggen lite mer personlig. Den kanske inte bara ska handla om huset utan lite mer om oss och vår vardag, gå in djupare på vissa inlägg istället för att bara snabbt berätta om vad som hänt för att även få läsa lite om vad som hänt på våra vardagar kan ju också vara kul att gå tillbaka och läsa om.

Ska fundera lite på vad jag ska göra för att det ska kännas bättre. Det kommer snart upp ett inlägg med lite bilder med hur det blev i vardagsrummet när det är färdigt, skulle fotat igår men det hann bli alldeles för mörkt innan jag var färdig. MEN FÖRST! ska jag och Smartson gå ut på promenad!


1 kommentar:

  1. BAH GÖRT!!! Go personal. It’s funny att bryta av lite. Samla hus-inläggen i en egen kategori bara så är det lätt att sålla när ni vill gå tillbaka :)

    SvaraRadera

Kräftskiva 2018