fredag 26 januari 2018

Vardagsrummet 26/1-18

Godkväll!

Här har det vart fullt upp i ett par dagar. Nu i två dagar har både jag och Alex jobbat och idag medan han var iväg och jobbade fick jag lite hjälp hit att måla om i vardagsrummet. Vi målade i samma gråa färg som på panelen i hallen. Det blev inte superstor skillnad från innan men det känns mycket fräschare nu då vi fått bort en masa hål samt jämnat till färgen, samt att jag gillar att vi kör en "röd tråd" i hela huset genom att använda oss utav samma färg överallt.

Glömde självklart att ta "före" bilder igår och i morse var det alldeles för dimmigt och mörkt för att få till någon bra bild så ni får helt enkelt nöja er med lite under tiden bilder så kanske jag kan ta lite färdiga bilder imorgon när jag fått upp gardiner och sånt.


På tal om bilder så såg mamma och Sanna mina klagomål på bildkvaliten här på bloggen så därför fick jag låna en gammal kamera och minneskort av dem så nu ifall det är dåliga bilder har jag ingen annan än mig själv att skylla..typiskt. Jag ska göra mitt bästa men lovar absolut ingenting!












Väl färdiga avslutade vi med någr(a) flaskor belöningsvin och när Alex kom hem hade han med sig sushi till allihopa! En toppen dag helt enkelt!
Imorgon ska jag in till stan med mamma. Har planerat att köpa ett par gardiner samt kolla på ett nytt soffbord och lite sånt! 


Ha en superskön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018