tisdag 6 februari 2018

6/2-18

Denna dag har vart fullspäckad.
Vi började tidigt med att åka till stan, Alex skulle ha möte så då passade jag, Smars och Elton på att följa med in så att vi kunde passa på att handla lite. Hade brist på ALL hundmat här hemma så på djuraffären blev det "storhandling". Sedan så köpte vi en ny burk med färg så att vi kunde fortsätta i köket. Samt att vi stannade på Netto på vägen hem där vi köpte en liten soptunna till toaletten uppe och två hyllor. En till köket och en att ha bredvid kaminen. Kan visa er imorgon när jag fått iordning alla grejer till.

Väl hemma packade vi in allt och körde en snabbstädning innan mamma kom hit och hämtade Elton. Sen passade hon och jag på att åka till Tomas och handla lite.
Nu har jag precis gjort två strykningar i köket. Dock alldeles för dåligt ljus för att kunna få till någon bra bild så ni får vänta tills allt det har kommit i ordning lite där inne igen innan ni får se resultat!

Nu tänker jag slå mig ner i soffan och trycka i mig en påse ostbågar medan Alex åker till affären och köper mat.


Hoppas ni alla haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018