söndag 13 maj 2018

Kvällsdopp och morgonpromenad

Hej hallå! Eftersom att jag påbörjar mina dagar ganska tidigt så finns det många härliga timmar på morgonen som man måste utnyttja. Idag gjorde Carson och jag det genom att ta en lång mysig morgonpromenad. Började med att gå hem till mamma och pappa med en kasse fylld av pioner sedan fortsatte vi upp förbi kyrkan och sen ner mor vattnet. Magiskt. Kan knappt förstå heller att jag gick i endast en kort och tunn klänning och flipflops och nästan ändå svettades, KLOCKAN HALV ÅTTA PÅ MORGONEN!!!

Poolen är i alla fall helt fylld nu. Det är bara klorering kvar men jag är alldeles för korkad för art kunna fixa det så hoppas att Alex kan...annars får vi kalla in hjälp (ma&pa om ni läser detta...vi behöver nog hjälp ikväll)
DOCK så kunde inte Alex och jag vänta tills kloret är på plats, vi var TVUGNA att ta ett första kvällsdopp både i poolen, förstås doppet för året (jag vet, skandal sent) och första doppet med huset. Femton grader visade vattentermometern så det var ju egentligen en väldigt behaglig temperatur. Aningen kallt klockan elva på kvällen när man redan vart lite frusen men vad gör väl det, det var lajf. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018