torsdag 8 mars 2018

Godmorgon tidiga morgon

Eftersom att sömn inte är något som man inte känner av så tydligt nu för tiden så började jag dagen tidigt idag igen. Alex åkte till jobbet vid sju tiden i morse och eftersom att jag vart vaken en tid innan det var det ingen ide att försöka somna om igen. Mitt järn har stökat lite de senaste dagarna igen, tar dubbelsteg när jag går och kroppen krampar för minsta lilla. Likaså även när jag försöker sova, kan inte ligga på armarna för då somnar de och krampar, hopplöst.

Ska fixa iordning lite här hemma, köpte lite nya blommor igår. Både snittisar och krukväxter. Mina murgrönebågar har tagit väldigt mycket skada av den varma luften inomhus och total dött så var tvungen att fixa något nytt att ha i fönstret.

Tänkte göra lite lyxfrukost och fixa nybakta scones innan jag börjar greja allt för mycket.
Carson verkar ha jetlag efter flytten igår (ni vet... Kastlösa är typ som en annan tidszon) så han lär inte vilja hitta på särskilt mycket idag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018