måndag 22 januari 2018

Heldagsfix 22/11-18

Godkväll!

Jag har haft en riktig pysslardag här hemma idag. Har målat väggarna i entrén och hallen vita, trösklarna vita samt så har jag städat undan alla spår av renovering, återställt alla möbler och satt upp lite grejer på väggarna, bytt sängkläder och städat hela huset noga. ÄNTLIGEN är hallen och entrén färdiga och var sak är återigen på sin plats. Nu kan jag lugna ner mig igen.

Egentligen hade Alex och jag planerat att måla färdigt allt när han kom hem från jobbet men jag blir ju alldeles för uttråkad av att bara sitta och vänta på att han ska komma hem så därför körde jag ett race. Hade också föreställt mig hur han skulle komma hem och nästan gråta av lycka när han ser att allt redan är färdigt, undanplockat och städat men...nej. Han såg ingen skillnad från när han åkte, MÄN ALLTSÅ!! och så undrar han varför jag blev lite irriterad på honom. Säger det igen, MÄN ALLTSÅ!

Tänkte ge er lite bilder ifrån hur det såg ut när jag var mitt i det idag (lite undanplockat för att ni inte ska tro att jag lever i totalt kaos) så får ni efter bilder i ett annat inlägg lite senare!


 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kräftskiva 2018